Prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos

  • Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:

    • Pakeisti prekę į kitą.
    • Gražinti prekę ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus.
    •  
    •      Norint pakeisti batukus į kitą dydį:
    •  
    •  rašote į el.paštą :
    •         1.užsakymo  Nr. 
    •         2.kokius batukus į ką keičiate
    •         3.Kaip ir kada gražinsite.
    •  ir siunčiate juos mums. Galite siusti paštu arba paštomatu.
    • Jūs siunčiate mums už savo pinigus mes jums irgi siunčiame už savus. Negalima gražinti su Omnivos kodu, nes tokiu atveju prašome sumokėti už siuntimą.
    • Nelaukiame, kol gausime batukus, iškart siunčiame kitus.

    Gražinamus batukus "Lietuvos paštu" atsiimame tik savaitgaliais (kiekvieną dieną į Lietuvos paštą nevažinėjame) ir tada gražiname pinigus už batukus.

    • Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę, Pirkėjas turi ją išsiųsti:
    •     arba registruotu paštu šiuo adresu: Kęstutis Sniečkus, Gegužių 61-46, LT78333 Šiauliai
    •     arba į Šiaulių KUBAS Vytauto paštomatas Šiauliuose, nurodant gavėją Kęstutis Sniečkus, tlf 8-699-31238 ir el.paštą info1@bataipigiau.lt
    •     arba EXPRESS paštomatą Gardino g. 2 (IKI Dainai)      nurodant gavėją Kęstutis Sniečkus, tlf 8-699-31238 ir el.paštą info1@bataipigiau.lt
    • Kartu su grąžinama preke (prekėmis), Pirkėjas turi atsiųsti užpildytą grąžinimo formą. Atsisiųskite grąžinimo formą spausdami čia.
    • Jei nėra galimybių atsispausdinti, nieko baisaus, paprastai parašykite ant lapo.

    Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus: grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje; prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.); Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7 d.d. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės. Jei klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, "bataipigiau.lt" turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą.

     Jeigu gauname kliento pretenziją dėl prekės kokybės, aiškinamės priežastis, ieškome susitarimo. Jei prekė tikrai brokuota, gražiname pinigus. Jei nesutinkame su kliento pretenzija, kreipiamės į kokybės inspekciją, kad išaiškintų pretenzijos teisingumą. Dviejų savaičių bėgyje pateikiame atsakymą. Jei klientas nėra tuo patenkintas, jis gali kreiptis į atitinkamas institucijas.