Prekių grąžinimo salygos

  • Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos Jūs galite:

    • Pakeisti prekę į kitą.
    • Gražinti prekę ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus.

    Visais atvejais prašome mus informuoti apie keičiamus ar gražinamus batukus el.paštu.

    Keitimo atveju nelaukiame, kol gausime batukus , iškart siunčiame kitus.

    Gražinamus batukus "Lietuvos paštu" atsiimame tik savaitgaliais (kiekvieną dieną į Lietuvos paštą nevažinėjame) ir tada gražiname pinigus už batukus.

    Prekės keitimo atveju, keičiamą prekę pristatysime nemokamai: jūs už savo pinigus siunčiate mums, mes už savo pinigus isunčiame jums. Svarbu! Keičiant arba gražinant prekes jūs patys turite apmokėti už prekių pristatymą mums. Jūsų patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos.

    • Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę, Pirkėjas turi ją išsiųsti:
    •     arba registruotu paštu šiuo adresu: Kęstutis Sniečkus, Gegužių 61-46, LT78333 Šiauliai
    •     arba į Norfos Valančiaus paštomatą Šiauliuose, nurodant gavėją Kęstutis Sniečkus, tlf 8-699-31238 ir el.paštą info1@bataipigiau.lt
    • Kartu su grąžinama preke (prekėmis), Pirkėjas turi atsiųsti užpildytą grąžinimo formą. Atsisiųskite grąžinimo formą spausdami čia.

    Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus: grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje; prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.); Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7 d.d. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės. Jei klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, "bataipigiau.lt" turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą.

     Jeigu gauname kliento pretenziją dėl prekės kokybės, aiškinamės priežastis, ieškome susitarimo. Jei prekė tikrai brokuota, gražiname pinigus. Jei nesutinkame su kliento pretenzija, kreipiamės į kokybės inspekciją, kad išaiškintų pretenzijos teisingumą. Dviejų savaičių bėgyje pateikiame atsakymą. Jei klientas nėra tuo patenkintas, jis gali kreiptis į atitinkamas institucijas.